Neighbourooooo

Neighbour, neighbor, get yuh lazy self up nah, its market day. I want to get there before dem greedy people take all de best fruit. Yes mon, I want to make de best fruit punch dis weekend, I go experiment, wid Mangoes, soursoup, guava, and maybe some mamie apples too. Wah yuh say, dat sound nasty, guil, doh leh me box yuh. Is yuh who drink up all de last batch I made yuh know. Ohhh so not yuh saying is because I put rum in it. Gurl, shut up yuh drunk ass and come leh we go fast, fast. Bunjay, dis guil does mek me vex for so, always teking she time, always late. I swear, dat guil go late for de Rapture. Guil, hurry up, yuh don need no make up, not even Saint mary could fix yuh ugly, plus only Maco man at de market. Yuh don want dem.  AA AA guil, look at yuh in yuh pretty dress, who de mon yuh trying to impress nah. Oh gawd, look at yuh, walking like yuh a model or something, guil, stop yuh stupidness and leh wed go nah, and stop shaking yuh bam am like dat, it go fall off. Look at me crosses nah, I going to de market wid queen Jazebell.

Leave a Reply

