Island Sunday lunch

Man, I tell yuh, notton beats an island Sunday lunch. I mean look at dat nah. Calaloo, rice wid green peppers and seasoning, chicken, macaroni pie, peas, oh lord, and chicken for so.  Oh God, me belly rumbling for so. Wait nah, is dat sweet potato I see dey, oh dear lord, I go die from sweet food yuh know. Anywat, time for me to shut up at eat. Oh yes, don be jealous nah, just use huh imagination and yuh could be eating too. Ha ha ha ha ha, that was an ecstatic laugh coupled with an evil laugh at yuh torture.

Leave a Reply

