The Rebel

Oh here we go, I guess I should start swinging from tree to tree, eat a banana, scratch me bum, jumping up and down barking just to entertain all yuh eh? Well how bout dis nah? How bout I turn round and shake me bum at yuh eh? Yuh can come as close as yuh want, I dare yuh, stand under de tree, yeah right dey, yuh face go be de bulls eye. Oh how bout I throw de banana at yuh, yuh could eat it, after all, all yuh humans and dem act more like wild monkeys dan I do. How would yuh like to get wet, eh? A little monkey rain would be good for yuh. Jus consider it a gifr from all me monkey friends and dem. Now go away, leave me alone, even monkeys need we privacy yuh know.

Leave a Reply

