Carnival Tuesday

Neighbouroooooooo wake up nah gul, its carnival Tuesday. I have to go fix me costume, gul I jump up so much yesterday me costume done rip up and ting.  I don care if you have hang over, gul get up and help me wid dis nah. Bunjay!!! I don have time for dis you know. I already hear some calypso jamming down de road, me hips already moving and I eh even try to dance yet. Gul I know it still quiet, you see how the road empty now, the boat and dem bobbing in de sea, how de houses and dem still, nobody up yet. Well dat going change real soon, the steelband and dem go hit de road, the DJ on the big truck go be blasting, and I don plan to miss none of dat you hear. So get up, take me costume to Fatty Derek, tell de man to find someone to fix it real quick, cause when I hit de road, it go be real bacanal I tell yuh.

Leave a Reply

